Seura

Joutseno Boxing Club aloitti toimintansa 4.1.2010 Joutsenon ainoana nyrkkeilyn erikoisseurana.Tällä hetkellä seura harjoittelee Joutsenon urheiluhallissa. Seuran tarjoaa jäsenilleen kuntonyrkkeilyä, vaihtelevia lajikokeiluja ja seuran yhteisiä illanviettoja. Myös tulevalla kaudella pyritään pitämään erilaisia lajikokeiluita mm. kehonhuollon parista. Vuosittain on järjestetty myös nyrkkeilyn peruskursseja, joka antaa harrastajalle hyvät valmiudet siirtyä kokeneempien treenaajien joukkoon.

Kuntonyrkkeily on mitä tehokkain kuntoilomuoto, joka sopii hyvin esimerkiksi niska- ja hartiaseudun jumituksista kärsivälle toimistotyöläiselle. Treenit sisältävät mm. nyrkkeilyn tekniikkaa, pariharjoittelua, säkkitreenejä ja monipuolisesti lihaskuntoa. Tehokkuuden lisäksi treenaaminen on hauskaa!

Joutseno Boxing clubin sivuston löydät myös facebookista

Seuran puheenjohtajana toimii Tommi Seppäläinen

Hallituksen jäsenet: Pauli Pulkkinen, Noora Galla, Eira Ylitalo, Anni Valkeapää, Rikhard Blomerus, Hannu Honkanen ja Ville Rantakaulio